HALAMIN ATEŞLİ AMCIĞINI SİKTİMM

Anlatacağım olay geçen sene metdana geldi. o gün annem ve babam pazara gitmişlerdi.halam telefon açıp bana yardım edermisin dedi .tabiki dedim.

halamlara gittiğimde üstünde ince bir gecelik vardı ama nerdeyse transparan denilecek kadar.içeri girmeye çalışırken beni kolumdan tutup yatak odasına götürdü.

noluyor falan demeden çırıl çıplak yatakta buldum kendimi.hemen soyunup yanıma geldi.ben "bak hala olmaz falan" derken benimkini ağzına almıştı bile.bende pilavdan dönenin kaşığı kırılsın diyerek hemen 69 pozisyonuna getirdim.amı bana o kadar büyük bir zevk veriyordu ki anlatamam.

artık dayanacak gücüm kalmammıştı.hemen domaltıp ilk piyango o kocaman götüne oldu.daracık olan o göt nerdeyse kafamın içine alabilecek kadar açılmıştı.5-10 dakika git gelden sonra götünün içine boşalmışıtım.halam"ne zamandır seni arzuluyordum artık benim kocamsın "dedi.


bu arada eniştem çleli 2,5 yıl olmuştu.benimkini ağzında tekrar kaldırdıktan sonra o mis gibi kokan amcığına öylebir bastırdım ki sesini komşular duyacak diye korkmuştum.ama duran kim 10-15 dakika sonra ikimizde hoşaf gibi olmuşutuk .artık sikim kaltıkça halama ziyarete gidiyorum .evlenmeden benim de bir karım var....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder