KARDEŞİM İÇİN ZORLA KENDİMİ SİKTİRDİM

merhaba ben kapalı bir bayanım bu olay bundan 5 önceydi o zaman 24 yaşındaydım ben evlendigim için kocaeilin de oturuyordum ailem ise avrupa yakasında onları sık sık ziyaret ediyordum o sefer ki ziyaretimde annem erkek kardeşim 19 de bir tuhaflık oldugunu mahalledeki serserilerle takıldıgını söyledi ben işin aslını öğrenmek için hastane işlerimi bahane edip bir hafta kalacaktım ertesi gün kardeşimi takip ettim bir büroya girdi onun gibi bir kaç çocukda girdi 10 dakika sonra elinde bir çantayla dışarı çıktı ben hemen büroya girdim kardeşimin burda ne işi oldugunu ögrenmek için .çerde 3 tane mafya kılıklı adam vardı ve kardeşimin 100 bin liralık senet borcu oldugunu ve emrinde köpek gibi çalışacagını söyledi kardesimin peşinmi bırakmasını söyledim oda borcu getir yada kendin gel dedi pis pis gülerek bende hayvanlar deyip çıktım ogece sabaha kadar düşündüm kardeşim için bunu yapmalıydım yoksa hayatı maf olacaktı sabah büroya gittin teklifi kabul ettim oda hemen kapıyı gitledi hemen partüsümü çıkardıüstümde bluzümle etegim kaldı sandalyesine oturdu yalamamı söyledi yarragı kıllıydı tiksinerek zorla yaladım sonra yazmamı çıkardı başımdan beni masaya dogru yatırdı etegimi ve bluzümü yukarı sıyırdı kilotumu çıkardı gögüslerimi yalamaya başladı bir süre sonra amımı yalamaya parmaklama başladı sonra sikini sıvazlayıp içime girdi ağlamaya başlamıştım inliyodum bir süre sonra boşaldı sonra tekra sandalyeye oturup yalatmaya devam etti sonra beni masaya domaltıp etegimöi yukarı sıyırdı elrriyle omuzlarıma bastırıp öyle sikmeye başladı benmi elleriyle sarıp öylece ofisteki koltuğa götürdü koltuğa oturup benide kucagına oturtdu biyandan çakıyor bir yandan gögüslerimi okşuyordu sonra beni koltuga yüzüstü yatırdı üstüme çıktı götüme bir girdi bagırmaya başladım daha önce hiç götten sikilemiştim ben bagırdıkça o daha da zevke geliyor hızlı hızlı bastırıyordu sonra beni yan yatırıp bacagımı kaldırıp öyle sikmeye başladı sonra birkez daha boşaldı bende üstümü giyip çıktım ertesi gün kocaeline gittim ama o aamda kardeşimin peşini bıraktı

2 yorum:

  1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil