ORHAN ABİ BENİ PARÇALADII

ben 22 yaşında yeni bir iş bulup çalışmaya başladım, özel bir hastanede sekreter olarak işe başlamıştım, mesai bitimi eve gitmek için çıktım yola, doğduğumdan beri hep aynı yerde oturuyoruz, annem kocaya kaçmış babam da yatalaktı, tek gidip geliyordum işe, eve giderken bizim oranın otobüsü yeni gitmiş bekliyordum gelmesini, bir araba yaklaştı Elif gel bekleme boşa ben götürüm evine seni dedi, Orhan abi, bizim hastanede çalışan iyi bir insandır bindim arabaya sohbet ede ede gidiyorduk, bir yandan da evimi tarif etmemi istedi, tarif ettim hm biliyorum deyip gitmeye devam ettik, 15 dakika sonra gelmiştik, koluma girdi evime kadar geçirmek istedi, yok desem de yardımcı oldu yerler bozuk altımda topuklu ayakkabı yürüyemiyordum haliyle, evime kadar getirmişti içere davet edip bir şeyler içmesini istedim, babam hastanede olduğu için evde bizden başka kimse yoktu, kısa sohbet sonrası üzerime saldırdı seni çılgınlar gibi arzuluyordum dedi, kurtulmaya çalıştım gücü benden kuvvetliydi baş edemedim, öpmeye göğüslerimi avuçlamaya başladı bütün yükü üzerimdeydi taşıyamıyordum ki, elbiselerimi yırtmaya başladı, göğüslerimi emiyor üzerime bütün ağırlığını veriyordu, aletini içime sokmaya başladı yavaş hareketlerle ağlıyordum altında ama o hala sikmeye devam ediyordu, yarım saat kadar beni siktikten sonra elbisesini çekip gitti, ertesi günü iş yerine nasıl gidecektim ki tabi gitmemiş evde ağlamayı seçmiştim, ertesi akşam yeniden geldi, kapıda onun olduğunu bilmiyordum, açtığımda hızlı bir şekilde içere daldı, yine sikti engel olamamıştım, siktikten sonra ertesi gün işine git dedi, seni bu halde bırakmam dedi, güvendim tamam dedim ama bir hafta geçti hala bekliyorum işe de geldiği yok anlayacağınız, neyse ya biraz olsun rahatladım anlatınca, sağ olun okuduğunuz için yorumlarınızı bekliyorum. okurlarına selamlarr. Bizi takipte olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder