AMCAMIN KARISI AZGIN FATOŞ VE BEN

evgili arkadaşlar bende size bir mazimi anlatacağım şu an yaşım 34 bundan tam 10 sene önce yaşadığım bir olayı anlatacağım henüz 24 yaşındaydım köyde oturuyordum amcamlar şehirda oturuyordu amcalar köye gelmişti sevinmişim hoş geldin sefası biti tabiyegem hemen anemle dedi koduya başlamıştı ben hemen yengemin yaına gitim oğlu aliyi sordum yegem bana evde kaldı dedi tabi bu arada yege 45 50 yaş arası yengem gil yol yorgunu olduğu için erken yatık bemim se uykum hiç gelmiyordu kalktım salona giderkeken yengem ve amcamın yatığı odanın önünde geçerken amcamın odasında bir ses geliyordu ve hemen biraz dinledim yegem amcama kızıyordu artı beni eskisigibi sikemiyorsun diyordu amcada neyaim kalkmasa dedi yengem hemen amcamın sikini yalamaya başladınekada uğraştısa olmadı yengem söylene slene yengembeni iyce tarik etmeye başladı o kafam kadar göğüsleri kocaman kalçaları ayal ederek 31 çekmeye başladırahatladıktan sonra gidip yatmaya başladım sabah oldu anem kalkın kahvaltı hazır dedi kalkıp lavaboya gidip yüzumu yıkadım tamo sırada yengem geldı benım sıkım benim sikim kazık gibi olmuştu henen yengeme sürtünerek gidip yemek masasına oturdum ama biraz tetigin oldum bana kızardiye ve yegem yüzünü yıkayıp geldi benim yanıma oturdu bende hiç oralı olmadım ama gözüm hep memelerinde ve benimkisi yine kazık gibi oldu yemeğimizi yiyp kalktık anem yengeme ben bahçeye gidiyorum geliyorsan sende gel dedi yegemde ben çok yorgunum sengit ben biraz uyuacağmdedi anem sen bilirsin öyleyse ben gidiyorum bende yengemin gitmemesine çok sevin miştimhemen yengemin yanına oturdum ali nasıldiye sordum iyi diye beni başında sağmaya başladı ve ben yatmaya gidiyorum dedi bende olur dedim arada 10 dakika geçmiştiki hemen bende kalktım odama doğru yavaş yavaş gidiyordum tao sırada yengemin yatığı odanın önüne ledim odanın kapısı açık tı yengem sere serpe uzanmıştı hemen gözüm o güzel vücuduna giti hemen sikimi çıkarıp oynamaya başladım ama çok korku yordum beni görürdiye artık yarağım elime sığmz olmuştu yavaş yavaş yengemin yanına gitim artık dayanacak gücüm kalammıştı hemen yengemin üstüne abandım yengem neye uğradığını şaşırdı kalk üzerimde diye itiyordu beni ben onu dinlemiyordum boyun kökünü dudakların yalaıyordum birelde emına kaydırm yavaş vavaş okşadım baktıki yengemin amcığı sugib olmuştuartık yengem den ses çıkmıyordu hemen şalvarını indirm kilodunu kıkardı ve yalamya başladım yenge biyılan gibi kıvranıyordu baktımki yengem boşalıyorvehılı birhamleyle beni iterek kalktı gözümün içine bakıyordu hemen dizlerimin önüne köküp fermarımı açtı kazık gibi olan sikimi yalamaya bailadı o ankendiden getim ve hemen ağzına boşaldı yengem şehvetle menilerimi yutu ve o anda kapı nçaldı hemen topaladık ben kapıyı açmaya gitim gelen amcamdı ve yegeme hazırlan yarın gidiyoruz dedi yengemde tamam dedi çok üzülmüştüm sabah olduğunda yegem yolcu erken yengem eğildi kulağıma sana kendimi siktireceğim dedi ve tebise binip gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder