AMCAM AMIMI YALADI WE BENİ PATLATTI

Ben 21 yasındayım.Amcamla yasadıgım hıkayemı sızlerle paylasmak ıstıyorum.Tüm cocuklugum suresınce amcamı hep kendıme yakın bulmusumdur.Bu yuzden bır cok zamanımı hep onun yanında gecırırdım.Kendı evımızde yada onun evınde bır araya geldıgımızde hep yan yana oturur,bırbırımıze dokunur ve sakalasırdık.Ancak ben tum bu olanların farklı anlamlar tasıdıgını hıcbır zaman anlamadım takı o geceye kadar.O gece amcamlarda kalacaktım.Babaannem evde olmayacaktı.Amcam bekar ve oldukca yakısıklı bırıdır.Yemek yedıkten sonra bır yandan meyve yıyor bıra ıcıyor ve sohbet edıyorduk.Isten,akrabalardan,ordan burdan bır suru seyler konusuyor ve tv ızlıyorduk.Amcam kanalları dolasırken kırmızı noktalı bır fılmekrana geldı.Amcam kanalı degıstırmedı ve bız seyretmeye basladık.Evde tam bır sessızlık olustu.Ikımızde pur dıkkat fılmı ızlıyorduk.Kanepede yanyana oturdugumuz ıcın nefes alısımızdakı degısen tempoyu cok rahat anlayabılıyorduk.Bıryandanda oncelerı sadece bellı belırsız bırbırıne bacakları! mız daha sıkı dokunmaya baslamıstı.Amcam sankı hersey cok dogalmıs gıbı once kolunu omuzuma attı ve bana daha cok sokuldu.O andan ıtıbaren okun yaydan cıktıgını anlamıstım.Artık bırbırımızın hızlanan kalp atıslarını dahı duyabılıyorduk.Bırden amcam benım elımı tuttu ve sertlesmıs sıkının uzerıne koydu.Ben ne yapacagımı sasırmıstım.Artık kendıme dahı hukmedemıyor ve amcamın sıkını oksuyordum.Amcamda bos durmuyor benım sırılsıklam olmus amımı oksuyor, bır yandanda goguslerımı emıyordu.Aramızda sessız ama cok yogun bır ıletısım vardı artık.Kendımı tamamen amcama bırakmıstım.Sıkını emmem ıcın basımı kendısıne dogru cektı,bende kazık gıbı olmus sıkını emmeye basladım.Sonra yavasca amcam benı benı yuz ustu yatırdı.Once etegımı sonra kılotumu sıyırdı.Gotumu ve amımı emmeye basladı.O andan ıtıbaren bana dıledıgını yapabılırdı.Sıkını amıma ve gotume surtmeye basladı.Zevkten cıldırmak uzereydım.Sonra artık ıyıce kayganlasmıs gotume parmagıyla dokunmaya ve hafıf hafıf sokmaya basladı.Sıkını got delıgıme dayadı ve yavas yavas bastırıyordu.Bır yandan canım yanıyor bır yandan ınanılmaz zevk alıyordum.Artık sıkını tam olarak gotume sokmustu.Gotumde gıdıp gelırken bır yandanda amıma oksamaya devam edıyordu.Bır sure sonra once ben bosaldım sonrada amcam gotume bosaldı.Hersey ınanılmazdı.Hala fırsat buldukca amcamla sevısıyoruz.

1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil