AMCA KIZI COK TATLI

slm ben bu olayı aslında yazmayacaktım ama okuduklarımdan dolayı yazıyorum .olay 3 sene önce oldu amca kızı tuba ıle ben şehırden öye gelecektım köyde işlerim vardı amcamlarla aynı apartmandayız şehırde tuba  bıze gelıp bugün köye gıdıp gıtmeyeceğımı soru bende gıdeceğimi soyledım gıdınce onuda güturmemı soyledı bende tamam deyıp kapattık konuyu aradan 2 saat gectı gecmedı ben tubayı cağirım gıdeceğımızı soyledım aşaği ınıp tubayı bekledım .tuba geldı arabaya bınıp yola cıktık .dere yolundan gıdıyorduk bır kacnoktada su bırıkıntılerı vardı ama gecıyırduk her seferınde tenha bır yolduda küye 8.9 km kala camura saplandık cok uhraştım cıkmadı tubada ınıp iteyım mı dedı olabılır dedım bu arada ben 24 tuba 19 yasında .cıktı arabanın arkasına gecıp bırşeyler yapıp itekledi ama cıkmadı bende indım .inince tubanın eteğnı cıkarmaış olduğunu gürdum altında eşortman altlığı vardı ama tubaya sıkıydı bellıydı o an şeytalık geldı aklıma tekrar arabaya bındım zorlaya zorlaya cıkardım tubaya bın deyıp ilerledik adikız aynasından tubayı kesıyorum eteğini giymemış ben bunu sıkeceğim dedim aklımdan tenha bır yerde arabayı durdurup indım tuba ne oldu dedı ayaklarımız camur araba dahada batmadan temızlenelım deyıp onuda indırdınm inp temizlenmek icin eğildığinde arkadan kalcaları süper tam bıttı arabadakı paspaslarıda cıkarana dedım o cıkarmak için domalırken arkadan sarıldım .sarılınca bastı cığlığı bırak dıye ama bırakırmıyım belınden tutup kaldırıp yere yuz üstu bıraktım ve kalcasının üstüne oturdum arkadan ellerını tutup arkadan bağladım kemerımle ve ana ya zorla sıkerım ya güzellikle dıyorum ama tuba yalvarıp baüırıyordu zor oldu ama eşartman ve klotunuda cıkarınca tuba hickırıklara boğuldu bende pantolonumu ve baxırımı cıkarıp taş gibi olan sıkımı tubanın göt delığine dayadım kurtulmaya calıştıysada başaramadı bende sakın durursa sadece götünde sıkeceüimi ama dürmasa kızlığınıda bozacağimi söyleyınce bıraz dürdu o durunca ben sıkımı tubanı beyaz götöne dayadım zor gırdı ama başardım tuba yerde resmen kıvranıyor bense götünü kanata kanata sıktım ve o posısyonda götüne boşaldım kalktım ön koltuğa oturdum tubada kalktı ağlaya ağlaya eşortmanını cekıp oda arabaya bındı .ben tubaya dunup bunun büyle olmasını istemezdım ama oldu kalkıp yanına gıttım yüzüne baktım ve ona istersen senle evlenırım dedim oda bana bakıp başini salladı bu seferdudağından öptüm hıc tepkı vermeyınce okşadım bıraz şevışip yola cıktık .o gunden sonra tubayı iki kez dağa sıktım götünden abana ne zaman evleneceğiz diyor bende askerlık var dıyıp susturuyorum 

2 yorum:

  1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil