AMCAMIN OĞLU BENİ BECERDİ

lm. ben 20 yaşında bir genç kızım. şu anda anlattığım herşey tamammen doğrudur. 2 sene önce başladı herşey. biz o zaman ankarada oturuyoduk. amcamın oğlu ise izmirde oturuyor. bir gün bizi ziyarete geldi ve 2 hafta kadar bizde kaldı. geleli daha 3 gün olmuştu. annemler alışverişe gittiler ve evde yalnız kaldık. ben odamda giyiniyodum ve aniden kapı açıldı. bir de baktım amcamın oğlu. hemen kendimi sakladım ama hiç aldırmadan odaya girip yatağa oturdu. bende misafir diye tersleyemedim. bir yandan da alel acele giyinmeye çalışıyordum. bana çok güzel olduğumu söylüyordu ve ne kadar büyüyüp geliştiğimi. kendisi benim çocukluğumu bilirdi ve o zaman 25 yaşındaydı. neyse ayağa kalktı ve dur sana yakından bakayım dedi. ben çekiniyodum ama o hiç oralı değildi. ben senin abinim kız benden çekinme diyordu. birden beni kendine doğru çekti. yatağa attı ve üzerime bir kaplan gibi sıçradı. ne olduğunu anlamadan beni soymaya başladı. bir yandanda eliyle ağzımı kapatıyordu. ama ben zaten bağıramazdım. çok korkmuştum. hep duyduğum ve çok korktuğum bir olay başıma geliyordu. sadece kısık bir sesle bakireyim diyebildim. o hiç oralı değildi ve kocaman sikini bana dayamıştı bile. çılgınlar gibi üzerimde gidip geliyor beni öpüp okşuyordu. ben ise hiç karşılık vermiyor put gibi altında yatıyordum ve müthiş bir acı duyuyordum. derken bi rahatlama oldu. anladımki kızlık gitmişti. sonra birden üstüme boşaldı. yanıma uzandı ben ise ağlıyordum. beni olmazsa seninle evlenirim diye teselli etti. ama ben onunla evlenemezdim. annemler böyle bir evliliği asla onaylamazlardı biliyordum. neyse sonra toparlanıp giyindik. annemler geldiğinde hiç birşey olmamamış gibi davranıyordu ve çok mutluydu. annemler ne zaman bir yere gidecek olsa beni bir köşeye çekip onlarla gitmemem konusunda beni sıkıştırıyordu. eğer onu dinlemezsem herşeyi anlatacağını söylüyordu. zaten ben biraz ezik bir kızdım ve ondan çok korkuyordum. oda bizde kaldığı 2 hafta boyunca her fırsatta beni sikti. hala aradığında onu özleyip özlemediğimi ve istersem hemen gelebileceğini söylüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder