ARKADAŞIMIN DUL KARISINI SİKTİM

Merhaba ben Mete 40 yaşındayım, size anlatacağım hikayem gerçek tek kelime yalan yok yalanı da sevmem. Ben Bursa’da ikamet ediyorum. Aslen Adanalıyım, tır şöförüyüm. Adana’da çok sevdiğim arkadaşım vardı. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Ben Bursa’ya göçünce yinede telefonda görüşüyorduk. Kankamdı, çok güzel bir hanımı vardı. 18 lik kızlara adeta taş çıkarırdı. Bir gün işte eve geldim telefon geldi Adana’dan. Arkadaşım kalp krizi geçirmiş vefat etmiş. Dünyam yıkıldı, çok üzüldüm cenazesine gidemedim, işler yoğundu çünkü, iş yeri de izin vermedi. Tabi telefonda baş sağlığı diledim yengeye. Aradan epey zaman geçmişti, Adana’ya yüküm çıktı. Adana’ya gittim yükümü boşaltım ve hemen doğduğum büyüdüğüm mahalleme vardım. Akrabaları ziyaret ettim. Saat epey geç olmuştu, birde Yılmazın hanımı ayseli göreyim dedim gelmişken. Ayselin kapısına gelmiştim, zili çaldım aysel yenge kapıyı açtı ve beni görünce öyle sevindi ki hemen içeri buyur etti. 3 tane çocuğu vardı. Çocuklarda sevindi beni görünce, hoş geldin dediler hoş bulduk dedim.
Aysel aç mısın susuz musun birşeyler hazırlayayım dedi. Yok aç değilim dedim, öyleyse kahve yapayım dedi, tamam dedi kahveleri yaptı. Başladık Ayselle dertleşmeye, vakit öle çabuk geçmişti ki hiç anlamamıştım. Saat geç oldu dedim bana müsaade, nereye dedi arabada yatacağım dedim. Vallahi bırakmam dedi bu gece misafirimsin dedi çok ısrar edince dayanamadım. Aysel çocuklarını yatırdı, bana da sen duş al ben senin yatağını hazırlayım dedi. Ben duşumu alıp çıktıktan sonra yatağımı hazırlamıştı. Hadi yat, sabah erkenden kaldırırım dedi, tamam dedim yatağıma yattım. Aysel’in evi dubleksti, Aysel’de üst kata çıktı yatağına. Gece uyurken birden bir inilti sesinle uyandım. Hemen fırladım yataktan sesin geldiği yere gittim. Üst kattan ses geliyordu, yukarı çıktım birde ne göreyim Aysel yatakta uzanmış mastürbasyon yapıyor.
Kapının arasından başladım izlemeye, benim alet kazık gibi olmuştu. Bir anda çok tahrik oluyordum Aysel öyle mastürbasyon yapıyordu ki kendinden geçmişti, bende kapının ağzında çıldırıyordum. Bir an düşündüm kendimi tutamıyordum bağırırsa bağırsın odaya girecektim her şeyi göze almıştım artık. Birden daldım odaya, Aysel beni gördü hemen toparlandı devam et hiç pozisyonu bozma dedim. Bacaklarının arasındaki bal kutusuna yani amına dil darbesi vurmaya başladım. Artık Aysel’in amı ağzımın içindeydi. Yemin olsun sizlere yarım saat o güzel amı yaladım. 2 defa orgazm oldu ben amı yalarken. Başladım bu sefer bütün vücudunu yalamaya. Aysel kuduruyordu artık, erkeğim diye bağırıyordu altımda. Artık bacaklarının arasına geçme zamanı gelmişti benim 18 cmlik yarağı amına öyle kökledim ki Ayselin zevkten uçuyordu. Artık makineli tüfek gibi saydırıyordum Aysel’in güzel amına. Aysel zevkten tırnaklarını sırtıma saplamıştı. Öyle saplamıştı ki sırtımdan kan damlıyordu. Müthiş sikişiyorduk. Ayseli bu sefer domaltıp sikmeye başladım. Öyle hışımla vuruyordum ki o göğüsleri gidip gidip sallanıyordu. Müthiş sikiyordum Ayseli, 2 defa boşaldım. Az mola verdik, tekrar sikişmeye başladık. Bu sefer ayakta kucağıma aldım Ayseli, yarrağımı köküne kadar geçirmiştim. Ayselin amında hiç bir damla boşluk bile kalmamıştı. Anlayacağınız öyle muhteşem sikiştik ki tarih yazdık. Şimdi Bursa’dayım, dört gözle bekliyorum Adanaya gitmeyi. İlişkimiz devam ediyor.

13 yorum:

  1. Sexe susamis bayanlar, 3 ncu arayan evli ciftler, aktifim gorusmekbisterseniz srayin, 0532.735 15 98

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  3. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  4. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  5. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  6. 05454482648MERHABA BEN MUHTESEMMASOR 1.78 BOY ESMERİM BODRUMDAYİM  KAVALYELİK,RENTBOYLUK,JİGOLO,KORUMA,DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ HİZMETLERİ ÜCRETLİ VERMEKTEYİM.SEKSİ,SEVİŞMEYİ,YALAMAYI,YALATMAYI SEVEN,YATAKTA HARİKAYIM DİYEN,EŞİNE YETMEYEN SÜPRİZ DÜŞÜNEN,ÖZEL FANTEZİ ÇİKOLATA MASAJI,DONDURMA MASAJİ,TAİ MASAJİ SEVEN, SEVEN KAÇAMAK DÜŞÜNEN ,KAÇAMAK KÜÇÜK BİR TATİL ADRENALİN SEVEN,EVLİ,DUL,KAPALI,YAŞLI MEMUR OGRETMEN DOKTOR HEMSIRE AVUKAT IS KADINI EV KADINI SADECE BIR GECELIK KACAMAK ISTEYEN TÜM CİDDİ ELİT  BAYANLAR VE ÇİFTLERE TAMAMEN SEVGI SAYGI MEDENIYET VE OLUME KADAR SIR OLCAK KALCAK SEKILDE ÜCRETLİ HİZMET VERMEKTEYİM .ARASİN 05454482648ARAYAN PİŞMAN OLMAZ GİZLLİK HİJYEN ESAS SEYAHAT ENGELİM YOK LÜTFEN CİDDİ BİREBİR GÖRÜŞCEK ELİTBAYANLAR ARASİN SANALCİLAR VE GEYLER ARAMASİN 05454482648 GİZLİLİK HİJYEN ESAS MEMNUNİYET GARANTİ SİTEDENDE ARAYABİLİRSİNİZ ÜCRETSİZDE VAR  ZENGİN GEYLER ARAYABİLİR 05454482648 HADİ ARAYİN BULUTLARA CİKALİM05454482648  180 BOYUNDAYIMAZGIN ATEŞLİ DOYUMSUZ SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILLARDIR EVLİYİM HİÇ ZEVK ALAMIYORUM DİYORSAN HEP TEK TARAFLI İLİŞKİ AŞK YAŞAYAN ERKEKLERE BOYUN EĞMEYİN.İŞİ BİTTİMİ KALKIP CAGRI KABUL ETMIOM SANALDA SITEDENDE LISELI YASLI,TONBUL TUM BAYANLAR ARASN GIZLILIK ON PLANDADİR İS BİTTİKTEN SONRA KİMSE KİMSEYİ TANİMİYCAK ARAMİYCAK RAHATSİZ ETMİYCEKTİR KOPEK GİBİ AMİNİ MEMELERİNİ YALATİP EMDİRMEK İSTEYEN BAYANLAR ARASİN HORTUMUM HEPINZE YTR İSTEYENE YERİMDE VAR SEVE SEVE MİSAFİR EDERİM ozel numara kabul etmiyorum sanal seksde yapmiom reelciyim lütfen maddi durumu olan hemen gelebilcekler arasn 05454482648 LUTFEN BU KURALLARA UYMAYAN SANALCİ NE ISTEDIGINI BILMEYEN KORKAK SANALCI PSKİLOJOSİ BOZUK BAYANLAR ARAMASİN KURALLARA UYAN BAYANLAR ARASİn 05454482648

    Yurtdisindan turkiyeye tatile gelcek elit evli cift bayanlarda arayabilir iyi rehberimdir 05454482648 whats up line viberda var ordanda yazabilirsnz

    YanıtlaSil
  7. 05454482648MERHABA BEN MUHTESEMMASOR 1.78 BOY ESMERİM BODRUMDAYİM  KAVALYELİK,RENTBOYLUK,JİGOLO,KORUMA,DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ HİZMETLERİ ÜCRETLİ VERMEKTEYİM.SEKSİ,SEVİŞMEYİ,YALAMAYI,YALATMAYI SEVEN,YATAKTA HARİKAYIM DİYEN,EŞİNE YETMEYEN SÜPRİZ DÜŞÜNEN,ÖZEL FANTEZİ ÇİKOLATA MASAJI,DONDURMA MASAJİ,TAİ MASAJİ SEVEN, SEVEN KAÇAMAK DÜŞÜNEN ,KAÇAMAK KÜÇÜK BİR TATİL ADRENALİN SEVEN,EVLİ,DUL,KAPALI,YAŞLI MEMUR OGRETMEN DOKTOR HEMSIRE AVUKAT IS KADINI EV KADINI SADECE BIR GECELIK KACAMAK ISTEYEN TÜM CİDDİ ELİT  BAYANLAR VE ÇİFTLERE TAMAMEN SEVGI SAYGI MEDENIYET VE OLUME KADAR SIR OLCAK KALCAK SEKILDE ÜCRETLİ HİZMET VERMEKTEYİM .ARASİN 05454482648ARAYAN PİŞMAN OLMAZ GİZLLİK HİJYEN ESAS SEYAHAT ENGELİM YOK LÜTFEN CİDDİ BİREBİR GÖRÜŞCEK ELİTBAYANLAR ARASİN SANALCİLAR VE GEYLER ARAMASİN 05454482648 GİZLİLİK HİJYEN ESAS MEMNUNİYET GARANTİ SİTEDENDE ARAYABİLİRSİNİZ ÜCRETSİZDE VAR  ZENGİN GEYLER ARAYABİLİR 05454482648 HADİ ARAYİN BULUTLARA CİKALİM05454482648  180 BOYUNDAYIMAZGIN ATEŞLİ DOYUMSUZ SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILLARDIR EVLİYİM HİÇ ZEVK ALAMIYORUM DİYORSAN HEP TEK TARAFLI İLİŞKİ AŞK YAŞAYAN ERKEKLERE BOYUN EĞMEYİN.İŞİ BİTTİMİ KALKIP CAGRI KABUL ETMIOM SANALDA SITEDENDE LISELI YASLI,TONBUL TUM BAYANLAR ARASN GIZLILIK ON PLANDADİR İS BİTTİKTEN SONRA KİMSE KİMSEYİ TANİMİYCAK ARAMİYCAK RAHATSİZ ETMİYCEKTİR KOPEK GİBİ AMİNİ MEMELERİNİ YALATİP EMDİRMEK İSTEYEN BAYANLAR ARASİN HORTUMUM HEPINZE YTR İSTEYENE YERİMDE VAR SEVE SEVE MİSAFİR EDERİM ozel numara kabul etmiyorum sanal seksde yapmiom reelciyim lütfen maddi durumu olan hemen gelebilcekler arasn 05454482648 LUTFEN BU KURALLARA UYMAYAN SANALCİ NE ISTEDIGINI BILMEYEN KORKAK SANALCI PSKİLOJOSİ BOZUK BAYANLAR ARAMASİN KURALLARA UYAN BAYANLAR ARASİn 05454482648

    Yurtdisindan turkiyeye tatile gelcek elit evli cift bayanlarda arayabilir iyi rehberimdir 05454482648 whats up line viberda var ordanda yazabilirsnz

    YanıtlaSil
  8. 05454482648MERHABA BEN MUHTESEMMASOR 1.78 BOY ESMERİM BODRUMDAYİM  KAVALYELİK,RENTBOYLUK,JİGOLO,KORUMA,DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ HİZMETLERİ ÜCRETLİ VERMEKTEYİM.SEKSİ,SEVİŞMEYİ,YALAMAYI,YALATMAYI SEVEN,YATAKTA HARİKAYIM DİYEN,EŞİNE YETMEYEN SÜPRİZ DÜŞÜNEN,ÖZEL FANTEZİ ÇİKOLATA MASAJI,DONDURMA MASAJİ,TAİ MASAJİ SEVEN, SEVEN KAÇAMAK DÜŞÜNEN ,KAÇAMAK KÜÇÜK BİR TATİL ADRENALİN SEVEN,EVLİ,DUL,KAPALI,YAŞLI MEMUR OGRETMEN DOKTOR HEMSIRE AVUKAT IS KADINI EV KADINI SADECE BIR GECELIK KACAMAK ISTEYEN TÜM CİDDİ ELİT  BAYANLAR VE ÇİFTLERE TAMAMEN SEVGI SAYGI MEDENIYET VE OLUME KADAR SIR OLCAK KALCAK SEKILDE ÜCRETLİ HİZMET VERMEKTEYİM .ARASİN 05454482648ARAYAN PİŞMAN OLMAZ GİZLLİK HİJYEN ESAS SEYAHAT ENGELİM YOK LÜTFEN CİDDİ BİREBİR GÖRÜŞCEK ELİTBAYANLAR ARASİN SANALCİLAR VE GEYLER ARAMASİN 05454482648 GİZLİLİK HİJYEN ESAS MEMNUNİYET GARANTİ SİTEDENDE ARAYABİLİRSİNİZ ÜCRETSİZDE VAR  ZENGİN GEYLER ARAYABİLİR 05454482648 HADİ ARAYİN BULUTLARA CİKALİM05454482648  180 BOYUNDAYIMAZGIN ATEŞLİ DOYUMSUZ SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILLARDIR EVLİYİM HİÇ ZEVK ALAMIYORUM DİYORSAN HEP TEK TARAFLI İLİŞKİ AŞK YAŞAYAN ERKEKLERE BOYUN EĞMEYİN.İŞİ BİTTİMİ KALKIP CAGRI KABUL ETMIOM SANALDA SITEDENDE LISELI YASLI,TONBUL TUM BAYANLAR ARASN GIZLILIK ON PLANDADİR İS BİTTİKTEN SONRA KİMSE KİMSEYİ TANİMİYCAK ARAMİYCAK RAHATSİZ ETMİYCEKTİR KOPEK GİBİ AMİNİ MEMELERİNİ YALATİP EMDİRMEK İSTEYEN BAYANLAR ARASİN HORTUMUM HEPINZE YTR İSTEYENE YERİMDE VAR SEVE SEVE MİSAFİR EDERİM ozel numara kabul etmiyorum sanal seksde yapmiom reelciyim lütfen maddi durumu olan hemen gelebilcekler arasn 05454482648 LUTFEN BU KURALLARA UYMAYAN SANALCİ NE ISTEDIGINI BILMEYEN KORKAK SANALCI PSKİLOJOSİ BOZUK BAYANLAR ARAMASİN KURALLARA UYAN BAYANLAR ARASİn 05454482648

    Yurtdisindan turkiyeye tatile gelcek elit evli cift bayanlarda arayabilir iyi rehberimdir 05454482648 whats up line viberda var ordanda yazabilirsnz

    YanıtlaSil
  9. 05454482648MERHABA BEN MUHTESEMMASOR 1.78 BOY ESMERİM BODRUMDAYİM  KAVALYELİK,RENTBOYLUK,JİGOLO,KORUMA,DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ HİZMETLERİ ÜCRETLİ VERMEKTEYİM.SEKSİ,SEVİŞMEYİ,YALAMAYI,YALATMAYI SEVEN,YATAKTA HARİKAYIM DİYEN,EŞİNE YETMEYEN SÜPRİZ DÜŞÜNEN,ÖZEL FANTEZİ ÇİKOLATA MASAJI,DONDURMA MASAJİ,TAİ MASAJİ SEVEN, SEVEN KAÇAMAK DÜŞÜNEN ,KAÇAMAK KÜÇÜK BİR TATİL ADRENALİN SEVEN,EVLİ,DUL,KAPALI,YAŞLI MEMUR OGRETMEN DOKTOR HEMSIRE AVUKAT IS KADINI EV KADINI SADECE BIR GECELIK KACAMAK ISTEYEN TÜM CİDDİ ELİT  BAYANLAR VE ÇİFTLERE TAMAMEN SEVGI SAYGI MEDENIYET VE OLUME KADAR SIR OLCAK KALCAK SEKILDE ÜCRETLİ HİZMET VERMEKTEYİM .ARASİN 05454482648ARAYAN PİŞMAN OLMAZ GİZLLİK HİJYEN ESAS SEYAHAT ENGELİM YOK LÜTFEN CİDDİ BİREBİR GÖRÜŞCEK ELİTBAYANLAR ARASİN SANALCİLAR VE GEYLER ARAMASİN 05454482648 GİZLİLİK HİJYEN ESAS MEMNUNİYET GARANTİ SİTEDENDE ARAYABİLİRSİNİZ ÜCRETSİZDE VAR  ZENGİN GEYLER ARAYABİLİR 05454482648 HADİ ARAYİN BULUTLARA CİKALİM05454482648  180 BOYUNDAYIMAZGIN ATEŞLİ DOYUMSUZ SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILLARDIR EVLİYİM HİÇ ZEVK ALAMIYORUM DİYORSAN HEP TEK TARAFLI İLİŞKİ AŞK YAŞAYAN ERKEKLERE BOYUN EĞMEYİN.İŞİ BİTTİMİ KALKIP CAGRI KABUL ETMIOM SANALDA SITEDENDE LISELI YASLI,TONBUL TUM BAYANLAR ARASN GIZLILIK ON PLANDADİR İS BİTTİKTEN SONRA KİMSE KİMSEYİ TANİMİYCAK ARAMİYCAK RAHATSİZ ETMİYCEKTİR KOPEK GİBİ AMİNİ MEMELERİNİ YALATİP EMDİRMEK İSTEYEN BAYANLAR ARASİN HORTUMUM HEPINZE YTR İSTEYENE YERİMDE VAR SEVE SEVE MİSAFİR EDERİM ozel numara kabul etmiyorum sanal seksde yapmiom reelciyim lütfen maddi durumu olan hemen gelebilcekler arasn 05454482648 LUTFEN BU KURALLARA UYMAYAN SANALCİ NE ISTEDIGINI BILMEYEN KORKAK SANALCI PSKİLOJOSİ BOZUK BAYANLAR ARAMASİN KURALLARA UYAN BAYANLAR ARASİn 05454482648

    Yurtdisindan turkiyeye tatile gelcek elit evli cift bayanlarda arayabilir iyi rehberimdir 05454482648 whats up line viberda var ordanda yazabilirsnz

    YanıtlaSil
  10. merhaba ben engin istanbul avrupa yakası sulltangazi den bayanları bekliyorum ben 175 boy 70 kg 35 yaş esmer atletik biriyim (0JJD 00M M1 GM) gizlilik ve saygı çerçevesinde yaş sınırım yoktur sıfır beşyuzelliüç çiftsıfıraltı amışbir kırkaltı cinselliğe aç bayanları bekliyorum doyumsuzum 0553 006 61 46

    YanıtlaSil
  11. CIFT DENEYIM VAR CIFTLERE VE EVLI DUL BEKAR BAYANLARA SEX FANTAZILERINE ESLIK EDERIM 05316647670

    YanıtlaSil