TEYZEM VE BANA ZORLA TECAVÜZ

Selam ben İstanbul dan Orhan pasif birisiyim size nasıl böyle olduğumu anlatmak istedim benim teyzem başka bir şehirde öğretmen di beni çok severdi bende ara sıra onun yanına gider onda kalırdım o zaman lar 18 yaşındayım ama tam bir anne kuzusuyum hiç erkek arkadaşım bile yoktu neredeyse yine bir tatil zamanı teyzemin yanına gittim teyzem evlenmiş boşanmış yalnız kalan birisiydi genç ve çokta güzel bir kadındı neyse teyzemle beraber ormanlık bir alana gidip yürümek istedik eşofman ları falan giyindik gittik başladık dolanmaya etrafta bizden başka kimse yoktu biz öyle kendi halimiz de aheste aheste dolanıyoruz teyzem sıkıştım ya dedi az ilerde mağara gibi bir yer görünüyordu oraya doğru gidelim dedim ama demez olaydım oraya gitmesek belki her şey daha farklı olurdu ama kaderin önüne geçilmiyor işte mağara nın önüne geldik teyzem içeri girdi bekle sen burada dedi teyzem içeri girdi 1 dakika sonra çığlık atmaya başladı koşarak içeri girdim tam altı tane adam ellerinde bıçak sopa falan bizi ortaya aldılar ben durun falan dedim ama sırtıma sopayla vurmasıyla yere yapışmam bir oldu teyzem bağırıyordu dokunmayın ona falan diye bağırıyorlar beni ellerimden ve ayaklarımdan bağladılar teyzemde sırtını duvara vermiş kendisini korumaya çalışıyor ama altı tane adama ne yapa bilirsin ki teyzemin üzerini çıkardılar her biri bir taraftan yalıyor kadını zavallı teyzem nasıl çığlık atıyor birisi geldi bıçakla benim yanıma kadar zorluk çıkarma çocuk ölür bak dedi teyzemin ses kesildi yere yattı ama altı tane hanzo yalıyor emiyor kadını birisi amını birileri memelerini birileri bacaklarını herkes bir yerden yalıyor teyzemde birisine sakso çekiyor birisi amın dan soktu teyzeme soktuğunda nasıl canı yandıysa öyle bir çığlık attı ki o hiç çıkmaz aklımdan benim teyzemin içinde gidip geliyordu kendisi yere yattı teyzemi de üstüne aldı biriside götünden soktu teyzeme sonra diğeri ağzına veriyordu o sıra bir göz göze geldik teyzemle ben utanmasın diye başımı yere eğdim diğer adam da eline verdi teyzemin aynı anda 4 yarak la uğraşıyor kadın 2 kişi kalmıştı ellerine almış 31 çekiyorlar birisi beni gösterdi o dakikaya kadar hiç aklıma gelmemişti bana öyle bir şey yapacakları 2 kisi yanıma geldi beni soyundurdu teyzem ağzındaki yarağı bıraktı hayır diye bağırmaya başladı yine bıçak dayadılar bana soydular çırıl çıplak oldum benim vücudum kız gibiydi tüy bile yoktu neredeyse zorla sikini ağzıma verdi birisi diğeri de arkama geçti öyle bir soktu ki bana gözlerim den yaş geldi adeta hayvan adam öyle bir sokup çıkarıyor du ki organlarım yerinden oynuyordu adeta birisi ağzıma birisi götüme boşaldı benim diğerleri hala teyzemi beceriyordu benim sikimde kalkmıştı ama bunu gördüler adamlar beni alıp teyzemin yanına götürdüler sok lan demeye başladılar teyzemin amına girdim biraz siktikten sonra boşaldım diğer adam aldı beni kucağına oda götümden sikti ama nasıl acı çekiyordum ben ya zavallı teyzem ne yapsın ben bitkin bir halde yerde yatıyordum teyzemin de işini bitirdiler oda çırıl çıplak yatıyor yerde ikimizin de her tarafı döl olmuştu o gün bizi bırakmadılar iki gün boyunca teyzemi de beni de çatır çatır siktiler o günden sonra ben alıştım arkadan vermeye şimdi de öyle teyzemle hiç görüşmüyoruz artık kaçıyoruz bir birimizden

1 yorum:

  1. 05454482648MERHABA BEN MUHTESEMMASOR 1.78 BOY ESMERİM BODRUMDAYİM  KAVALYELİK,RENTBOYLUK,JİGOLO,KORUMA,DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ HİZMETLERİ ÜCRETLİ VERMEKTEYİM.SEKSİ,SEVİŞMEYİ,YALAMAYI,YALATMAYI SEVEN,YATAKTA HARİKAYIM DİYEN,EŞİNE YETMEYEN SÜPRİZ DÜŞÜNEN,ÖZEL FANTEZİ ÇİKOLATA MASAJI,DONDURMA MASAJİ,TAİ MASAJİ SEVEN, SEVEN KAÇAMAK DÜŞÜNEN ,KAÇAMAK KÜÇÜK BİR TATİL ADRENALİN SEVEN,EVLİ,DUL,KAPALI,YAŞLI MEMUR OGRETMEN DOKTOR HEMSIRE AVUKAT IS KADINI EV KADINI SADECE BIR GECELIK KACAMAK ISTEYEN TÜM CİDDİ ELİT  BAYANLAR VE ÇİFTLERE TAMAMEN SEVGI SAYGI MEDENIYET VE OLUME KADAR SIR OLCAK KALCAK SEKILDE ÜCRETLİ HİZMET VERMEKTEYİM .ARASİN 05454482648ARAYAN PİŞMAN OLMAZ GİZLLİK HİJYEN ESAS SEYAHAT ENGELİM YOK LÜTFEN CİDDİ BİREBİR GÖRÜŞCEK ELİTBAYANLAR ARASİN SANALCİLAR VE GEYLER ARAMASİN 05454482648 GİZLİLİK HİJYEN ESAS MEMNUNİYET GARANTİ SİTEDENDE ARAYABİLİRSİNİZ ÜCRETSİZDE VAR  ZENGİN GEYLER ARAYABİLİR 05454482648 HADİ ARAYİN BULUTLARA CİKALİM05454482648  180 BOYUNDAYIMAZGIN ATEŞLİ DOYUMSUZ SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILLARDIR EVLİYİM HİÇ ZEVK ALAMIYORUM DİYORSAN HEP TEK TARAFLI İLİŞKİ AŞK YAŞAYAN ERKEKLERE BOYUN EĞMEYİN.İŞİ BİTTİMİ KALKIP CAGRI KABUL ETMIOM SANALDA SITEDENDE LISELI YASLI,TONBUL TUM BAYANLAR ARASN GIZLILIK ON PLANDADİR İS BİTTİKTEN SONRA KİMSE KİMSEYİ TANİMİYCAK ARAMİYCAK RAHATSİZ ETMİYCEKTİR KOPEK GİBİ AMİNİ MEMELERİNİ YALATİP EMDİRMEK İSTEYEN BAYANLAR ARASİN HORTUMUM HEPINZE YTR İSTEYENE YERİMDE VAR SEVE SEVE MİSAFİR EDERİM ozel numara kabul etmiyorum sanal seksde yapmiom reelciyim lütfen maddi durumu olan hemen gelebilcekler arasn 05454482648 LUTFEN BU KURALLARA UYMAYAN SANALCİ NE ISTEDIGINI BILMEYEN KORKAK SANALCI PSKİLOJOSİ BOZUK BAYANLAR ARAMASİN KURALLARA UYAN BAYANLAR ARASİn 05454482648

    Yurtdisindan turkiyeye tatile gelcek elit evli cift bayanlarda arayabilir iyi rehberimdir 05454482648 whats up line viberda var ordanda yazabilirsnz

    YanıtlaSil