DAYIMIN KIZIYLA BERABER OLDUM

lm adım murat size evimize gelen bi akrabamızı nasıl siktiğimi anlatcam.benim yaşım 17 uzun boylu dalyan gibi vücudu olan bi gencim sex ede çok düşkünüm hemde çok neyse hikayeme geçeyim bi gün evde tekim ailem dayımlara gitmişti yatılı 1 gece evde yalnız kalıcaktım ve evde gene pc de takılırken kapı çaldı öğlen saatlerinde bizim akrabamız olan nilay abla kapımızı çaldı ve ben daha hiç bişi sölemeden içeri girdi salona geçtik nese oturduk annen nerde dedi bana bizim eve gelmesinin sebi annemi görmekti nese annemler dayımlara gitti ve bu gece gelmiyceklerini ve evde tek kalıcağımı söyledim ve korkmazmısın tek dedi dedim neden korkucam felan dedim nese üstündekini pardüseyi çıkartsana dedim buda tamam dedi ve çıkarttı otur biraz dedim zaten canım sıkılıyo muhabbet sohbet ederiz dedim oda iyi olur benimde canım sıkılıyo dedi ve nilay abla 1 sene önce kocasından ayrılmıştı zaten ve nilay abla benim boylarımda böle acayip iri bi kadındı dehşet bişeydi çok sexiydi ve türbanlı olmasına rağmen makyajına parfümüne dikkat ederdi ve parfümü ölebi kokuyoduki resmen amcık kokuyodu ve bu ne güzel bi parfüm die sordum çok etkileyici ve kışkırtıcı bi koku dedim ve güldüm oda güldü heralde benim tenimde kokan parfüm böle kokar dedi bende dedim böle uzaktan koku tam gelmiyo dedim gel dedi o zaman üstümden kokla dedi ve kabul ettim ve yaklaştım oturdum yanına ve kafamı onun boynuna yapıştırdım ve başladım kokusunu yavaş yavaş içime çekmeye ve ben nefes alıp verdikce oda titriyodu yavaş yavaş anladım ve kafamı biraz kaldırdım ve onunla dudak hizesına geldim dedimki kafamı hiç kaldırmadan sana sarılıp bu kokuyu içine çekmeyi çok isterim dedim ve çok istiyosan sarıl ve istediğin kadar kokla dedi ve o anda bile dudaklarımız yakındıkı nefesi içime giriyodu ve benim nefesimde onun içine giriyodu çok fena tahrik olduk ve ben buna sarıldım göğüsleri öle serttiki vücuduma değdiklerinde içim öle i garip olduki onu sikmek için herşeyi yapardım nese artık ben filmi kopardım ve onu sikicektim ve ben bunun boynunu koklamayı bıraktım dudaklarımı değdirip yavaş yavaş öpmeye başladım kendimden geçtim artık bunun boynunu yalıyorum bundan hiç ses çıkmıyo oda rahatladı heralde çünki artık elleriyle saçlarımı okşamaya başladı nefes alıp verişleride hızlandı artık anladım oda çok sevk almaya başladı ve ben yavaş yavaş bunun sırtını okşuyodum ve ellerimle unun göğüslerini okşamaya başladımve artık göz göze bakıyoduk ve ben bunun dudaklarına yapıştım ve deli gibi öpüşüyoduk ve dudaklarını koparırcasına ısırıyodum ve aynı şekil oda ısırıyodu ve sikimi okşamaya başladı ve fermuarımı açtı ve başladı yalamaya deli gibi yalıyodu sikimin her yerine ısırıklar atıyodu ve benim sikim artık taş gibi olmuştu ve bunu kaldırdım ve soydum heryerini karşımda çırılçıplaktı artık bunu sırt üstü yatırdım ve dudaklarından başladım gene öpmeye ve göğüslerine geldim ve onları öle öpüyodum öle okşuyodumki zevkten deliriyodu nilay abla göğüslerinin başı artık kocaman oldu ve yavaş yavaş göbeğini yalamaya başladım ve her aşaya doru indiğimde daha çok titriyodu ve artık onun o sıcacık o güzel ateş gibi amcığına geldim ve onu ilk önce koklamaya başladım ve yavaş yavaş dil darbeleri vurmaya başladım içi öyle sıcaktıki öyle güzel kokuyoduki kendimi rüyada hisseddim bi an artık amından akan sular öyle tat veriyoduki ağzıma saatlerce yalayabilirdim bu amıvı bi 20 dk yaladım artık yalvarıyodu hadi sok e olursun sok die yalvarıyodu bana ve ben tamamen soyundum ve başladım sikimle amına fırça yapmaya biraz fırçaladım ve ben fırçaladıkcao çıldırıyo ve yalvarıyodu bana ve artık bende tam zamanı deyip sikimi yavaş yavaş sokmaya başladım ve köküne kadar soktum ve durdum içinde bekletmeye başladım ohhhhhh aşkım ohhhhh diyodu erkeğimsin diyodu amı öyle sıcaktıki yarrağım içinde pişti öyle zevk alıyodumki anlatamam ve git gel yapmaya başladım hızlı hızlı gidip gelmeye başladım artık onunda gözleri kaydı zevkten artık çığlık ata ata boşaldı ve ben hala boşalamadım ben hala gidip geliyodum ve gelicektim az kaldı dedim ve içime boşal kocacığım dedi ve içine öyle bi boşaldımki amının heryerinden benim döllerim çıkıyodu amından ve ben ayağa kalktım bu tekrar sikimi ağzına aldı ve kaldırmaya başladı ikimizde doymamıştık vi sikimi gene taş gib yaptı bu seferde götünden sikiceğimi söyledim ve biraz gönülsüzde olsa kabul etti amından akan sularla göt deliğini ıslattım ve başladım gene yalamaya ve parmaklamaya daha önce götten hiç yememiş korkuyodu ben tabi aldımıyodum parmaklarımla götünde yol açıyodum kendime ve girmeye karar verdim ve bunu köpek gibi 4 ayak pozisyonun getirdim ve yavaş yavaş zorladım ilkde girmedi ama biraz zorladıkdan sora kafasını içine sokmayı başardım ve nilay abla bi ohhhh dedi ve dur biraz böyle dedi ve biraz durdm ve yavaş yavaş girmeye başladım ama dur acıyo diyodu ileri kaçıyodu hep bunu tuttum ve hızlı bi şekilde kökledim ve köküne kadar soktum vebaktım nilay abla acıdan kıvranıyo götü yırtılmıştı kanlar akmaya başladı ve ben aldırmadan onu götten sikmeye başladım deli gibi sikiyodum demin acıdan kıvranan nilay abla şimdi zevkden kıvranıyo altımda balık gibi oynuyodu onu öyle bi yarım saat siktim ve göt deliği kocaman oldu artık heryerini siktim ve götünede boşaldım ve ikimizde biraz yorulduk ve yan yana yattık biraz ve sevişmeye başladık öyle ateşli sevişiyoduki anlatamam 1 senedir kimseyle yatmadığı için hırslı bi şekilde saldırıyodu heryerime ve onu o gün defalarca siktim artık yarrağa doyurmuştum onu ve duş aldık beraber sora giyindik biraz da öpüşdükten sora bana para verdi ve gitti o şimdi evli ve kocasıyla beraber olmadığı zamanlar geliyo benimle yatıyo onu gene sikiyom çok mutluyu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder