AMCAM ANNEMİ BENDE YENGEMİ SİKİYORUM !

Selam. Ankarada yaşayan, 19 yaşında, yakışıklı, esmer, 1.85 boyunda bir gencim. Babam ben 10 yaşındayken öldü. Hiç kardeşim yok ve evde annemle beraber yaşarız, (annem 38 yaşında, esmer, bakımlı ve çok güzel bir kadındır). Şermin yengem de amcamdan ayrıldığı için bizde kalmaya başlayınca, böylelikle yengeme ilgim başlamış oldu. Yengem 40 yaşında, kumral, kısa boylu, bebek yüzlü, dolgun kalçalı, küçük ama diri göğüslü bir kadındır. Yengeme hayranım diyebilirim, hele yengem banyo yaparken çektiğim otuzbirlerin sayısını ben bile hatırlamıyorum. Yaz aylarıydı, ben çalıştığım işyerinde çok yoruluyordum ve eve baktığım için de iş değiştiremiyordum. Sonunda yaz tatili için zar zor izin koparmıştım. O gün eve geldim ve bunu annem ve yengeme söyledim, çok sevindiler. Ben, Tatilde buralarda durmayalım,
iki senedir kapı dışarı çıkmadık, biryerlere gidelim. dedim. Onlar da ilk önce köyümüze, çok uzun zamandır görmediğimiz bir akrabamızın ziyaretine gitmek istediler. Hemen ertesi gün yola çıktık. Köydeki akrabamıza vardık, ama evlerinin hali içler acısıydı, bir odası ve salonu vardı. Gerçi sadece Karı Koca idiler ve onlara yetiyordu. Birde annem telefon etmeden gittiğimiz için doğal olarak hazırlıksız yakalanmışlardı. Onları görünce hatırlamıştım, Ankaraya bizim evimize gelmişlerdi, kadının adı Gülşahtı. Bizi içeri buyur ettikten sonra hemen yemek hazırladı. Yemekler yenildi, sohbetler edildi, çaylarımızı içtik ve yol yorgunluğuyla hepimizi uyku bastı. Gülşah teyze birden, Tüh yaa, ne yapacağız şimdi, size yatacak iki yatak var, ama siz üç kişisiniz? dedi. Annem söze girdi, İlahi Gülşah ne var bunda, ben Şerminle yatarım, Akın da tek yatar! dedi. Tamam çözüm bulundu denildi, hemen salona iki döşek attılar, yerlerimizi hazırladılar. Yataklar yan yanaydı, yani birleşikti. Annem en uca yattı, yengem ortaya, ben de kendi yatağıma yatmıştım. Annem beni uyardı, Akın bak sen çok deli yatarsın, dikkat et gece bizim tarafımıza geçme! dedi, hep beraber gülüştük. Ama bunu deyince bende bir an acayip duygular uyandı. Sonra ışığı kapatarak uykuya geçtik Yataklar yan yana, yengem sırt üstü yatıyor, ben çaktırmadan yengeme doğru baktığımda, üzerindeki incecik geceliğinde havaya doğru bakan diri göğüslerini gördüm ve tahrik oldum. Ama okadar da uykum vardı ki, bir elim sikimde uyumuşum. Geceleyin uyandım, susamıştım, kalktım mutfaktan su içip uykulu bir şekilde yatağa uzandım. Sarhoş gibiydim, sağıma soluma bakmadan yatağa girdim ve elimin biryere çarptığını hissettim. Çarptığım yer yengemin bacağıydı. Hemen gözlerimi açtım ve yengemin kendi yatağı ile benim yatağımın arasında uyuduğunu gördüm. Uykum kaçmıştı. Yavaşça örtünün altına baktım, yengem arkasını bana dönmüş ve karpuz gibi götünü bana doğru kaldırmıştı. Ben de yengemin benim yatağıma geçmesini fırsat bilerek iyice yanaştım yengeme. Sikim kazık gibi olmuştu. Nede olsa yarısı benim yatağımda diyerek biraz cesaret buldum ve sonra biraz daha yanaştım. Artık sikimin kafası yengemin götüne değiyordu. Müthiş azmıştım. Yengemde bir hareket yoktu Artık benim yatağın yarısına gelmiş olan yengeme iyice yanaştım ve sikimi artık o kocaman götünün arasına yassı bir şekilde dayadım. Yengemin altında incecik bir gecelik vardı ve sikimi hissetmemesi olanaksızdı. Ben iyice ileri giderek yengeme yapıştım ama vücudumu pek bastırmıyordum, yengemin uyanmasını istemiyorum. Kendime hakim olamayıp tamamen yapışıp yengemle yek vücut olunca, yengem aniden bir hamle yaparak yüzünü bana döndü. Ben uyuyormuşum gibi gözlerimi kısmış, gözkapaklarım arasından yengeme bakıyordum. Yengem uyanmıştı ama benim yatağımdaydı, birşey diyemezdi, hemen toplanarak kendi yatağına geçti. Ben çaresizdim, yapacak birşey kalmamıştı, ama acayip derecede de azmıştım. 10-15 dakika hareketsiz kalarak uyuyormuşum gibi yaptıktan sonra yengemin yattığı tarafa doğru ilerledim ve az sonra tekrar arkasındaydım. Çaktırmadan bir elimi ona doğru uzattım, elim omzunun üstündeydi. Yengem uyanıktı ve kafasını kaldırmış bana bakıyordu. Ben ise bozuntuya vermedim, fakat hayret etmiştim, elim yengemin üstündeydi ve indirme

1 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil